söndag 29 juni 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Strömming att berätta lite om mig själv. Självklart hoppar jag på den utmaningen!

1. Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag sommarjobbade på ett café och funderade på vad jag skulle bli när jag blev stor! Det tog mer än en sommar för att ta reda på det!!!

2. Vilka 5 saker finns på att-göra-listan idag?
Mycket av dagen har redan gått så det finns inget kvar att göra förutom att blogga lite och sedan sova:-)

3. Godis jag gillar?
Choklad tackar jag aldrig nej till!!!

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Massor!!

5. Städer/orter som jag har bott i?
Prijedor, Gamleby, Stockholm och Västerås.

Jag utamanar Skaparstigen vidare i den här utmaningen, det vore roligt om även hon ville berätta lite mer om sig själv!!

1 kommentar:

Strömming sa...

Kul att du hoppade på utmaningen! Alltid roligt att veta lite mer om sina medsybloggare!!!