onsdag 31 mars 2010

long time no see

Fram

Bak

Oj vad länge sedan det var!!!!! Det har varit en händelserik period. Jag har läst på heltid och jobbat 75% och snart börjar jag ett nytt jobb. Spännande!!! Men tiden har inte riktigt räckt till till att sy;( nu är kurserna klara(förhoppningsvis får jag godkänt på mina tentor) och en del av fritiden tänker jag spendera i mitt stökiga syrum;)

Tack snälla, snälla ni som har tittat in under sttiltjeperioden och tack till e.ko och till Viola för awarden;)

Dagen till ära bjuder jag på en utställd, ärmlös klänning med "droppen" i nacken och rullfåll nertill. Puss & kram

5 kommentarer:

Villa Nystuga sa...

Inte lätt att hinna med allt, men om man läser mellan raderna verkar du vara mer än nöjd över ditt nya jobb och det är värt så otroligt mycket. Syprojekten väntar så snällt tills du har tid ;) LYCKA TILL I MASSOR!!!

Doris_Assar sa...

Kul att "se" dig igen! Ta det lugnt och lycka till! :-)

Hello sa...

Grattis till nya jobbet! Och lycka till!

Unknown sa...

förstår att du haft fullt upp;)
man får vara glad för de tillfällen som ges:)

tjusig klänning!!!

kram erika

Shamu sa...

Kjempefin kjole!!