tisdag 9 december 2008

Gul jul



Det är gul jul hemma hos hos med gula kuddar i soffan och gula ljustakar på bordet då måste även dotter få ha gula kläder:) Klänningen är samma som den prickiga och en fröjd att sy men ingen var intresserad av att prova:) Leggings är samma som mina tidigare fast med lång mudd och Geckos snabba resårkanal (mycket smidigt, rekomederas varmt)
Det blev lite pyjamas känsla över tajtsen och jag misstänker att klänningens sprund och ringning blev för stora men får se när kläderna sitter på..



14 kommentarer:

Vindling sa...

Mycket snyggt. Tyget i klänningen var underbart. :)

Therese sa...

Å vilken fin klänning!! Är säker på att den kommer göra succé i jul!

Skaparstigen sa...

Jättesöt kombination! Det är så fint med ärmar på klännningar, det måste jag lära mig snarast!

Strömming sa...

TOKSNYGG!!!

r e b e c k a sa...

Så sött! Färgkombinaionen är underbar! :)

Anna-Snoddas sa...

Jättesnygg klänning!

LinSar sa...

Tjusigt set

Heilt spesiell sa...

Herlig sett!!

hea sa...

Verkligen snygg modell på klänningen!

Josefinaste sa...

Jättefina!

OttoPippi sa...

Herrejösses så snyggt det var! Och vilken tuff matchning mellan de båda plaggen! Du har gjort det igen!!!

linnzan sa...

Vilken söt klänning! Tyget är helt underbart.

gosi sa...

Vilket underbart set! Älskar ju denna modell av klänning som du gör. Vi använder fortfarande den vi fick av dig:)

Anonym sa...

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.

omdigitalkameror.se
Stefan