torsdag 28 augusti 2008

Tusen tack!!

Den här fina utmärkelsen fick jag av superduktiga Strömming!! Tack, tack!!

Här är reglerna:

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls/boys you’ve nominated

Jag läser väldigt många bloggar och det är svårt att välja några få av dom men här kommer min lista:
Skaparstigen
Gosi
e.ko
Re-dizain
Tokigt å likt
Linnzan
an.lo

7 kommentarer:

á Yeliqa sa...

Du är helt klart värd den fina utmärkelsen så mycket du syr och inspirerar oss andra. Grattis!!1

Åh tack för att jag fick komma med på din lista. Du har verkligen gjort min dag :D

an.lo sa...

Tusen tack för utmärkelsen! Tack tack!!!

Skaparstigen sa...

oj, jag är jättesmickrad! Tusen tack!
Jag gillar ju din blogg jättemycket!

Unknown sa...

åå tack tack!
va kul att få det av dej som inspirerar mej;)
//erika

Unknown sa...

å du har ju fått en av mej oxå;)
//erika

Deleine sa...

Jag gillar också återvinning =O) Speciellt gamla byxor som blir snygga muddbyxor eller gamla dukar som blir omlottröjor... Återvinning är även bra för miljön och plånboken har jag hört!

Re-dizain sa...

Tusentack! Jätteglad!